Jsme jeden tým, který nic nevzdává, bojuje a drží při sobě! JSME TEMPO!

Nová Včelnice 2010 - 2. díl

18.08.2010 22:14

Pondělí

Dopolední trénink jsme ještě dokončovali disciplíny, trénink byl zaměřen hlavně na pohyb s míčem, který již přestal spíše překážet. Po závěrečném fotbálku byla rychlá sprcha a šlo se na oběd. Polední klid se nese ve znamení hry „Bang!“, šerifové, banditi a odpadlíci se střílí o sto-šest, ale všichni ctí slovo KLID. Také se nám začíná pomalinku probouzet únava, začínají bolet nohy, stehna, lýtka…

Na odpolední trénink nám svítilo příjemně sluníčko, opět hlavní byl míč, kluci si ani neuvědomili, kolik toho naběhali, na druhou stranu se jim moc ze hřiště nechtělo, což nás těší. Když je výdej, musí být i příjem. Proto k druhé večeři se po rohlících se sýrem či paštikou jen zapráší, pak se jde do postele a za 10 minut většina klidně oddychuje, je potřeba nabrat sílu na druhý den.

Úterý

Ranní sluníčko jakoby chtělo popřít zprávy a předpovědi, že by mělo pršet. Proto jsme po snídani rychle vyrazili na hřiště, přece jen na meteo-radaru to ukazovalo, že k nám dorazí déšť. Opět spíše kondiční trénink s míčem, střelba, pohyb, a když jsme byli v nejlepším (po 2 hodinách), tak začalo drobně pršet. Ještě jsme dohráli soutěž ve střelbě a pak raději konec, teplá sprcha a odpočinek před obědem. Protože začalo dost silně, dostali jsme možnost jít na hodinu do tělocvičny a pak do běžeckého tunelu na další hodinu, tím pádem byla kondiční zátěž větší, ale v tunelu jsme spíče protahovali tělo a soutěžili.

Po večeři nám zajistil správce další hodinu v tělocvičně, proto přišel ke slovu malý míč a mini-turnájek. Na únavu je nejlepší voda, po tělocvičně rychle do vířivky. Jen ta Sparta nám pokazila úterý…

Středa

Opět sluníčko, po dešti zatím ani památky, tak žádná změna. Hurá na trénink, balón a pohyb… A zkusíme zapojit hlavu, když už jí máme na krku (tedy až na marody). A nechybí ani cvičný zápas před obědem, přestože musíme dnes končit dřív, jedeme na výlet!

Úzkokolejkou jedeme do Jindřichova Hradce se podívat, co se od minulého roku změnilo. Naštěstí zmrzlina byla na stejném místě, tak jsme si ji dali, někteří i dvojitou porci. Po procházce zpět na nádraží a už zase frčíme do Nové Včelnice. Cesta vlakem byla rychlá, takže? Přesně, jdeme na hřiště (které je čerstvě posekané) a dáme si ještě jeden cvičný zápas 2x25 minut.

Po večeři volno a v 21:30 už většina spí, zítra nás čeká první přípravný zápas v této nové sezóně!

Test - soustředění - Léto 2010

Dokončili jsme vyhodnocení všech disciplín, kluci stále bojovali mezi sebou, ale tentokrát jsme disciplíny pojali soutěží mezi sebou. Teprve při dokončení se večer dozvěděli o novém systému, kdy to není soutěž, kdo je lepší, ale každý se bude v dalším testu zlepšovat oproti svému výsledku. Tyto testy můžeme průběžně v sezóně vyhodnocovat, takže bude vidět, jak se kdo zlepšil.

VYHODNOCENÍ TESTU

1    Střelba A - na rychlost - 10 míčů 20 m od branky (v případě shodného počtu branek, rozhoduje čas)
2    Sprint                50 m (na čas)
3    Skok z místa
4    Člunkový běh      4 x 5 m
5    Autové vhazování na dálku
6    Test vytrvalosti    běh na 800 m
7    Střelba B - přesnost - 9 míčů na malé branky (3 zleva, 3 z prostředka, 3 vpravo)